V tomto příspěvku naleznete rozrůstající se databázi nástrojů využívající umělou inteligenci, které jsme vyzkoušeli s dětmi nebo nám je někdo doporučil. Více →
Od kdy a za jakých podmínek mohou žáci ve školách samostatně využívat službu ChatGPT? Pohled českého práva přináší Ondřej Vykoukal z advokátní kanceláře KROUPAHELÁN. Více →
V tomto průvodci se dozvíte, jak efektivně začlenit ChatGPT do své výukové praxe a jak maximálně využít jeho možnosti. Obsahuje konkrétní příklady a strategie. Více →
Článek pana Brdičky obsahuje shrnutí třídílné výzkumné zprávy o budoucnosti vzdělávání, vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí. Více →
Projděte si jednoduchý návod na tvorbu mluvícího avataru, vytvořeného umělou inteligencí. A můžete třeba navázat dobře zpracovanou metodikou na téma deepfakes od O2 Chytrá škola. Více →
Systémy umělé inteligence dokáží nejen generovat syntetická média, ale také efektivně pracovat s těmi, které vytvoříme my lidé. Přinášíme výčet některých aplikací dle účelu jejich užití. Více →
Jak funguje a jak postavit MENACE (Machine Educable Noughts And Crosses Engine) — 304 krabiček od sirek, které se dokáží naučit hrát piškvorky 3×3 tak, že je nelze porazit. Více →
Praktický úvod do fungování AI obrazových generátorů — jak fungují, rady a tipy jak s nimi zacházet, tipy pro využití ve výuce, komu obrazy patří, budoucnost. Více →